Aerulaud.ee

teisipäev, 2. november 2010

Olen vist blogi veits unarusse j2tnud, aga mul suts kiire ka.
Ehk aitate seda ikka k2igus hoida ja teete ka postitusi, enamusel peaks see v6imalus olema, kellel pole, pange kommentaaridesse oma meiliaadressid ja esimesel v6imalusel teen teid kasutajaks.

Aga kirjutage kuidas trennid on senini l2inud, missuguste ootustega uuele hooajale vastu l2hete, kuidas on treeningtingimused, kuidas koolis l2heb jne.

11 kommentaari:

  1. Trennid suht unarusse jäänud. Korra päevas või vähemalt üle päeva üritan käia. Jõusaalis surumise näitajad on täitsa alla läinud, vähemalt tõmme on samaks jäänud. Ülevalt tõmbeid jõuab veel 120ga kuueseid seeriaid teha, samas kui surumises kümneseid tegin täna 70ga :D natuke häbiväärne tulemus :D Aga noh, kool ja töö on oma aja nõudnud, aga varsti saab töö otsa ja siis saab äkki korralikult jälle tegema hakata. Järgmise aasta ootusi ei oskagi panna, peaasi et jõunäitajad paraneks ja siis tahaks juba vaikselt 36s algust rünnata, aga eks seda suvel näeb. Viimane aasta u23 ja tore oleks ühesega finaali saada. Muidugi enne peab pambule ära tegema :d

    VastaKustuta
  2. Mina valmistun uueks hooajaks surumise ja jäätise söömisega :D Vahel käin trennis ja natuke koolis... uue hooaja eesmärk on suruda rohkem kui eales varem :D Ja Eestikatel ilusa ilmaga 500m sõita... vahelduseks jälle

    VastaKustuta
  3. Jüri, venemaalt pärit tallinna teadlased on tõestanud, et harkus pole võimalik vaikse ilmaga sõita :P, nii et ma arvan 2011a hooaeg on suht feil :D

    VastaKustuta
  4. Trennide suhtes algas mul novembris uus hooaeg, siiani ehk siis pool oktoobrit lasin end lõdvaks ja trenni tegin siis, kui ilm oli ilus ja tuju hea. Tundsin elust mõnu :) Selle tulemusena jäin lõpuks haigeks ja kerge nohuga läksin uuele hooajale vastu. Plaanis on talvel sajaga mahtu teha, suusatada eelkõige ja aeg-ajalt ka jõmmi sisse astuda. 2011 Eesmärgiks loomulikult U23 nagu Mallelgi =)

    VastaKustuta
  5. Pamp, kui sa 180 üles lased, siis ma ostan sulle bigmac eine :D Lihtsalt natuke motiveerin sind :d

    VastaKustuta
  6. Marek osta jürile pigem liitrine jäätis, motiveerid veel rohkem. Ise olen oma ettevalmistuse algusega rahul, kõike juba natukene tehtud. Veepeal ka palju rohkem käinud kui eelmise aasta oktoobris ja novembris. Nüüd kui veel korralikult jooksmas ja ujumas ka käima viitsiks hakata oleks päris hea juba. :D Kool hale pask ja mõttetu koht, üldse ei soovita! Tore on ikka pmst igapäev neljani koolis passida ja viimase tunni ajal avastada, et väljas kottpime juba ja siis õhtul pärast trenni saab siis mõelda miks nii räme uni on ja hommikuti enam äratuskella ei kuule. :) Kool on nõrkadele..
    Kui mind pole trennis - tähendab, olen surnud!

    VastaKustuta
  7. Kui mind trennis pole-tähendab, jään hiljaks. Jälle! :D

    VastaKustuta
  8. Ma olen alati öelnud, et kool on kurjast :D

    VastaKustuta
  9. Marek jaanuaris osta siis bic maci eine ära mulle:D fantaga paluks

    VastaKustuta
  10. Sest ma eile ju jõin cocat juba :D ega muud põhjust ei olegi :D

    VastaKustuta