Aerulaud.ee

neljapäev, 14. aprill 2011

Ajakava

Nii asjad on nüüd vähe selgemaks saanud.

Tartu elanikele, kes siis on alaliselt tartlased, või hetkel resideeruvad seal (Alupere, Juurikas, Koplus, Kõrge, Sula, Vitsut, Pärnsalu):
  1. ÜKE katsed teeks pühapäeval (17.04.2011) umbes lõuna paiku, näiteks võiks pihta hakata umbes 13.00 kogunemisega TÜspordihoone juures.
  2. Koormustestid teeks ära siis esmaspäeval (18.04.2011) alates 14.00, siis peaks jõudma 2 nägu ära testida ja ülejäänud siis teisipäeval (19.04.2011) kellajad peaks täpsemalt teada saama homme.
Pärnakatega (Karlson, Mikk, Tüür, Baum, Karu) näeks see asi siis nii välja:
  1. ÜKE katsed teisipäeval (19.04.2011) kell 16.00 baasis.
  2. Koormsutestid tartus reedel (22.04.2011), kellaja peame kokkuleppima veel.
Kui kellegil on probleeme, siis võib alati oma muredega minu poole pöörduda.

9 kommentaari:

  1. Kas katsetel dopinguproov ka on?

    VastaKustuta
  2. Sinul kindlasti Marek ! :D

    VastaKustuta
  3. Siis ma vist ei saa tulla, tunnen juba, et haigeks hakkan jääma

    VastaKustuta
  4. Tegelt pole hullu midagi, mul peaks kasvukas täpselt peale katseid näitudes normaalseks minema, pean venitama selle kusemisega natuke igaks juhuks.

    VastaKustuta
  5. Kui ma ei eksi siis osa nendest piltidest mis taustal on selle aasta kevadregattilt ja mul selline küsimus et kas neid kuskilt netist on ka võimalik leida praegusel ajahetkel või lähitulevikus?

    Jüri

    VastaKustuta
  6. panin just üles, vaata paremalt, info all ja videoriba peal

    VastaKustuta
  7. Selge, leidsin. Suured tänud.

    Jüri

    VastaKustuta
  8. Siis nüüd mitmete, mitmete kuude järel saatis Pärnumaa spordiosakonnajuhataja kirja vastu minu septembri kuus kirjutatud kirjale, et võistlusi Vallikäärus on võimalik korraldada, kuid linnalt raha selle taha pole loota.

    Joosep

    VastaKustuta