Aerulaud.ee

teisipäev, 18. september 2012

Avapauk!

Võtan ennast nüüd kokku ja hakkan jälle korralikult blogi täitma. Peale Eestikaid läksin ilusti puhkama ja kirjutamine jäi ka sinna paika. Kuigi jäi ka Eestikatest kokkuvõte tegemata, ei hakka ma seda tagantjärgi tegema, kui just keegi soovi ei avalda, et võistluse kohta minu vaatevinklist lugeda. :) Nii, augustikuu möödus siis järgmiselt: Eesti MV järgneval nädalal jõudsin 1 korra trenni, siis järgmisel nädalal käisin korra päevas ja augusti viimased kaks nädalat veetsin Bulgaarias. Vahepeal muidugi andis lootust, et maraton lükatakse edasi, mida ma väga lootsin. Sest tagasi jõudsin ma 31.august ja maratoni EMV olid 1.september. Põhimõtteliselt ilma treenimiseta oli maraton täielik suremine. Peale esimest 500m hakkas silme eest juba uduseks tõmbama ja ega enam midagi väga aru ei saanud, mis ümber toimus. Tehti veel kerge kiirendus, peale mida mul ei õnnestunud enam lainele saada. Suutsin esimese ringi põhigrupil 50m tagapool sõita ja siis ei olin omadega täiesti läbi. Seekord siis 4.koht. Nüüdseks on 2 nädalat korralikult trenni tehtud ja tunne hakkab vaikselt paremaks minema. Kuigi tunne ei ole veel päris endine ja vormi ka kiita ei saa, proovin pirita võistluseks ennast kokku võtta ja seal endast parima anda. Enesekindlust hetkel kindlasti ei kiirga, sest kui ma varem võisin arvata, et pikemad distantsid on mu trump alad siis hetke vorm on nii nagu ta on. Hea uudis oli mulle loomulikult see, et võistlus nädal edasi lükata, annab kõvasti aega ennast koguda. Trennist veel nii palju, et trenni saab nüüd mõnusalt teha ja ei pea kuskile kiirustama, saan rahulikult keskenduda. Kuna 1.september ei tähendanud sel aastal minu jaoks uuesti koolipingi nühkimist, proovin seda aastat võimalikult palju ja korralikult ära kasutada, eks näis, kas saab lõpuks liikuma ka nagu liikuma peaks. :) Peatselt saab ka aasta läbi nii et lugege ikka vahepeal, mis nüüd kirjutatakse, sest varsti toome päevavalgele palju me aastaga oleme suutnud tööd ära teha, nii kilomeetrite kui ka tundide poolest. Sõitsime Tarmoga ka emajõe maratoni nädalavahetusel. Sellised tulid minu näitajad. https://www.polarpersonaltrainer.com/shared/exercise.ftl?shareTag=a7fdd867d77cba40441317e0b940d0e7

1 kommentaar: