Aerulaud.ee

pühapäev, 30. september 2012

Kodusele aerutamishooajale tõmmati joon alla!

Ehk siis tänase seisuga tõmbasime joone alla kõigele. Nii karika arvetsusele kui ka minu ja tootsi vee kilomeetrite ja treeningtundide aasta arvestusele.
Alustaks siis suure Tarmo "toriseja" Tootsi kiitmisega!
Torises, mis ta torises aga ütlemata tubli on ta sel aastal olnud ja lõpuks tuli ta ka esmakordselt karikavõistluse üldvõitjaks. Isiklikult mulle tekitab tema karikavõit rohkem positiivseid emotsioone kui negatiivseid, mis sest, et ma nii väga napilt talle alla pidin vanduma. Seda siis selle pärast, et lõpuks on tekkimas mulle konkurent. Mida rohkem konkurentsi on mul trennis kui ka võistlusel, seda rohkem arenen ka mina edasi. Ja kuna nüüd me oleme suhtelist võrdsed ja paremad tulemused olenevad ainult sellest, et kummal meist on parem päev. Ehk siis arenema hakkame me mõlemad!! Loomulikult, olen ka enda üle uhke, poleks uskunud, et suudan selleks viimaseks võistluseks end piisavalt kokkuvõtta ja korraliku sõidu teha. Poleks uskunud, et sellise saiavormi pealt olen võimeline end ribadeks sõitma. Pigem kartsin, et enne annab kas lihas või siis vaim järgi. Peab ütlema, et sel aastal olid Pirital loomulikult väga head vee-ja ilmaolud ning tänu sellele sõideti ka superaegu. Sellegipoolest arvan, et Tarmo aeg jääb püsima sama kauaks, nagu jääb püsima ka minu kevadregatil sõidetud aeg. Loomulikult mitte siis kui me ise neid üle ei sõida. =))) Piritast veel nii palju, et kohad olid aegade poolest kindlalt paigas, vähemalt 30 sekundised vahed. Selle tõttu ei saanud ka midagi kripeldama jääda, et oleks vaid mõnel sirgel vähe kõvemini pingutanud. Pirita keskmiseks pulsiks oli mul 198 ja keskmine kiirus 13,7km/h. Tarmo näitajateks oli 171 ja 13,8km/h. Nüüd ka lubatud ja kaua oodatud minu ja Tarmo aasta kokkuvõtted. Tarmo: 842 tundi, 5402km aerutamist ja kokku inimjõul liigutud kilomeetreid 7951. Kaarel: 793 tundi, 5251km aerutamist ja kokku inimjõul liigutud kilomeetreid 6999. Uus ja loodetavasti edukas aasta on ees ootamas, peatse treenimiseni! ;)

4 kommentaari:

  1. Markel, äkki oskad õpetada, kuidas blogisse lõike on võimalik jätta. Mul ei toimi kuidagi. :D

    VastaKustuta
  2. Kaarel, kas see 1km inimjõudu ei jäänud kripeldama, mis 7000-st puudu jäi? :D Ma tean, et see ei teeks sind kuidagi märkimisväärselt tugevamaks, aga niisama huvitas. :)

    VastaKustuta
  3. Mul ei tule kah taandrida miskipärast.
    Aga ma uurin :)

    VastaKustuta
  4. Kuule ei piinanudki nii väga, eks ma oleks muidu viisakalt ümardanud seda numbrit. :D Sellest küll kahju, et 800 tundi täis ei saanud. Samas siis ma olin veel koolipoiss ka...
    Uuri jah, maru nõme pärast lugeda kui kõik üks mass on. :D

    VastaKustuta