Aerulaud.ee

esmaspäev, 7. mai 2012

Kolm võistlust

Emajõe KV - Ootus selleks võistluseks oli sõita mõlemad ringid 11 minutiga või sekundid kiiremini. Tootsi ootus selleks võistluseks oli tõenäoliselt võimalikult vähe minule kaotada. Selle aasta eeliseks oli madalam vesi kui eelnevatel aastatel. Loomulikult oli ka kerge pinge, et teha ikka vägev hooaja algus, aga eks starti käsklusega kaob kõik ja jääb ainult keskendumine sõidule! Tootsi startis enne mind ja see vahe oli piisav, et mul polnud isegi lootust teda kinni püüda, isegi hea tahtmise juures. Igatahes, lendasin esimese ringi väga suure entusiasmiga läbi ja tunne oli ka iseenesest hea. Teise ringi pöördes sain infot, et olen kindel liider. Kiirust alla ma sellepärast laskma ei hakanud, aga eks ma olin juba kinni ja viimase otsaga suutis Tarmo aega tasa teha. Sooritus oli meie mõlema poolt suurepärane. Korra sai isegi Tarmo olla emajõel sõidetud selle distantsi rekordi omanik. Aeg oli tal 22.48, mis on super, sest eelnevaid tulemusi vaadates pole keegi alla 23 minuti sõitnud. Järgnesin mina ja astusin Tootsi asemel nendesse saabastesse, ajaga 22.10. Mõlemad jäid sooritusega suurepäraselt rahule. Oleksin ju võinud uude minutisse saada, aga oleks on paha poiss!? Igatahes, keskmine pulss 22 minuti jooksul oli mul 200 ja see tõmbas päris läbi. Õnneks oli Pets meile kenakese trenni õhtuks pannud ja saime mõne tunni pärast uuesti laksida. (:
Jelgava - Sellest pole palju rääkida. Kahjuks polnud Läti paremikku kohal ja kaksikvõit tuli Eestisse. Mina ees ja Tootsi järel. Ilm oli tormine ja laine oli kõrge. Ühesõnaga minul olid kõik eelised ja olin pea jagu üle. Tuleb kiita Tootsit, kes on arenenud ja tormise ilmaga sõitu endal paremaks saanud. Pöörded olid küll rasked, aga hakkama sai ilusti. Ma ei tea, mida Tarmo tegi stardis, sest videolt oli seda päris naljakas vaadata. Esimese 100m oli minu ja Tootsil vahel juba päris kõvasti vaba vett ja mitu meest. Hea, et kokku end võttis esimese ringi lõpuks ja 2. koha kindlustas(3 ringi pidi sõitma).
Leedu - Esimesest päevast ei maksa rääkida. Väga halvad sprinterid oleme ikka kahesega. Saavutasime 200m 8.koha. Nuta või naera, aga ei saa me stardist minema. 200m max kiirus oli kõigest 1km/h kiirem kui 1000m start. Vot nii! Ilm oli ka nõme, väsinud olime ka. Kell pool 4 hommikul pidime ärkama. Olime nagu kudenud kalad esimesel päeval. Õhtul toimus 1000m eelsõit, kust otse finaali sai ainult 1 paat, 2-7 läks poolfinaali. Kahjuks oli mul paadi transpordiga midagi lahti loksunud ja tüür ei allunud enam minu liigutustele. Sõitsin rajal servast serva ja proovisin rahulikult finiši jõuda. Tootsiga olime ühes sõidus ja selle sõidu võitiski vanameister ajaga 3.43 ja sai otse finaali. Esimene sõit võideti ajaga 3.38 Leedu parima poolt ja kolmas sõit 3.50 samuti Leedu põhivenna poolt. Minu aeg oli 3.50. Teine päev algas süstameestele minu poolfinaaliga, kus ma võtsin kindla võidu, ajaga 3.50. Teine päev oli juba märksa parem, normaalselt puhatud ja kõht korralikult täis. Samas olid lihased need, mis koledalt kanged ja valusad olid. Trennis võid sõita lõike nii palju kui tahad, ilma et midagi valusaks jääks. Võistlustel ikka adreka pealt paar korraliku sõitu teha mõjub hoopis teistmoodi. Järgnes k-1 finaal, mille tulemus oli siis selline: Leedu 3.31, Tarmo 3.33 ja Mina 3.35.. neljandat kohta võitsin 0,5sekiga. Finaalis oli kõva andmine ja tõenäoliselt panid kõik mehed täiega. Vähemalt mina ja Tarmo ei hoidnud midagi tagasi. Sõit kujunes siis järgmiselt: Start oli kõigil normaalne, peale 100m lasi Tootsi täielikult alla ja vajus 2 paati taha, mind see ei heidutanud ja läksin oma sõiduga edasi, mis hoidis mind esimesed 500m sõidu võitjaga joonel. Minek oli võimas ja energiat jagus, Tootsi oli minu jaoks mängust väljas, keskendusin sellele, et teha oma sõitu ja valmistuda lõppu tegema. 500m tõstis Tarmo tempot ja liikus u paadi võrra lähemale. 300m enne lõppu olin ma sõidu võitjast paadiga maha jäänud ja samal hetkel kiirendas Tarmo, ehk hakkas lõpuspurti tegema. Selle aja jooksul kui me Tootsiga koos trenni oleme teinud, pole mina Tarmot sellist lõppu tegemas näinud. Tootsi tuli mulle paadi pikkuse järele ja sõitis paadiga mööda. Samal hetkel vahetasin ka mina käiku, mis kestis umbes 6 tõmmet ja siis kangestusin täielikult. Ei saaks öelda, et ma distantsil üle pingutasin. Pigem pole vorm veel nii hea, et mina viimase 250m valu kannatada suudaksin. Kui kangestumine hakkas tulema siis ära kannatada ma seda ei suutnud, vaid olin omadega täiesti kinni ja kiirus kukkus masendavalt. Samal ajal suutis Tootsi kannatada ja tõmbas 1.kohaga vahet korralikult väiksemaks. Võitu küll ei tulnud, aga müts maha mehe ees. Poleks seda temast oodanud, just seda osa, et ta ka lõpus spurtida jõuab. Tarmo parandas rekordit 4sek ja mina 3sek. Teistele teadmiseks, distants oli täpne, start oli kinnihoidjatega ja finiši süsteem pidi neil uus ja maru hea olema. Samatu oli k-1 finaali ajal taganttuul. Ühesõnaga võib öelda, et mehed peavad ikka vägevaid aegu sõitma, et mulle ära panna. =))) K-2 finaali ajaks oli tuul vaibunud. Oli just äikse tormi eelne hetk. Nii et tuul enam tagant ei lükanud ja õhk oli päris umbne. Start oli meil korralik, kellegist maha ei jäänud, mis on hea, sest maailmas keevitatakse ka 1000m stardist väga-väga lennukalt minema. Kuna leedukad on üldiselt päris teravad siis jah, see on küll hea, et stardis kõrvuti suutsime olla. Kuna õhk oli lämmi, pidin korra 750m peale ahmima, et hapniku saada, aga see oli vaid korra. Edasine sõit läks muredeta, tunne oli hea ja jõudu oli piisavalt. Suutsime esimesed 500m kenasti eduseisus olla ja 200m enne lõppu veel kenasti nina ninas olla. Kahjuks pean käe tõstma ja ütlema, et jällegi olin mina see, kes lõppu ära ei kannatanud, vaatamata Tarmo üritustele spurtida. Kodus sama stsenaarium, kohe kui raskeks läks ei suutnud mina enam midagi teha ja vehkisin ainult kätepealt. Võitja aeg oli 3.14 ja meil 3.16. Enda ootuseks oli saada aeg alla 3.15. Kuigi peab ka sellega igati rahule jääma. Eelmise aasta parimat aega parandasime 4sek.
Samuti oleme mõelnud Tarmoga teha Youtube'i ühine leht. Seniks kui seda ei ole vaadake Tarmo kasutajat, kust leiate erinevaid videosi. Kindlasti tuleb sinna ka lisa.
http://www.youtube.com/watch?v=8aLIGCKmCrE Peaks hakkama lühikesi ja kokkuvõtvaid poste tihedamalt tegema. Oleks kiirem ülevaade ja endal vähem tööd meelde tuletamise ja kirjutamisega. =)) Ei oska öelda, miks tekstis ei saa eraldi lõike teha ja videot lingina panna. Edu lugemisel !


6 kommentaari:

  1. kas kusagilt on võimalik ka leedu tulemusi leida?

    VastaKustuta
  2. Kui siis canoe.lt leheküljelt. :P Aga neid vist ei ole üleval veel.

    VastaKustuta
  3. http://www.canoe.lt/varzybu-rezultatai/index.php?type=menu&menu=program&vid=64#

    Siin peaksid olema nende võistluste tulemused, aga mida ei ole on need tulemused :D

    VastaKustuta
  4. http://bki.lt/varzybos/2012/20120605_lietuvos_taure_siauliuose/20120605_lietuvos_taure_siauliuose.pdf
    tulemused siis ka

    VastaKustuta