Aerulaud.ee

pühapäev, 1. juuli 2012

Kaarli forsseerimine U23 EM-iks

Oleme siin Viljandis laagris ja timmime siin kaarli vormi tippu. Täna tegime 2 x 1000m aja peale, esimene kord oli kerges allatuules. Ajad minul 3:31 ja Kaarlil 3:33. Teisel lõigul oli tuul vaibunud ja vesi peegel. Ajad minul 3:38 ja Kaarlil 3:39. Selle põhjal ma usun küll, et kaarel suudab sõita Portugalis 1000m finaalis. Homme katsume jõudu 500m distantsil. Esimese 1000m ajad olid meile mõlematele isiklikeks rekorditeks, niiet vorm on hea. Ilm on siin ilus, täna oli päris palav suisa. Kämpingus kütab päeval päris korraliku sauna. Enda kohta veel võin nii palju öelda, et siis kui Kaarel rahulikult und laseb hommikul kell 8 siis käin mina jooksmas. Naudin loodust. Super on joosta siin hommikuti, päike paistab linnud laulavad ja muidugi see viljandi järve ring on ka mõnus. Eks siis homme jagame siin ka seda kuidas 500m distants läks.

2 kommentaari:

  1. Kui ma üks aasta seda järve ringi 10 päeva järjest iga päev praktiliselt jooksin, siis ma küll sellest väga vaimustatud ei olnud enam :D

    VastaKustuta
  2. no ma nii pikka ringi pole ette võtnud, lühikesed hommikused sutsud ainult

    VastaKustuta