Aerulaud.ee

teisipäev, 7. detsember 2010

P2rnu YKE tartlastele

Kui keegi teab, millal laup2eval v2ljas6it on andku teada, saavad teisedki teada.

Et yhist bussi tellida, peab igayks kes tuleb, maksma 200 krooni s6iduraha

9 kommentaari:

  1. teil tuleb ju autodega minnes odavam..?

    VastaKustuta
  2. Aga mis see blogi laiendamine asja paremaks teeks? :D

    VastaKustuta
  3. lihtsalt huvitavamaks, k6ik saaksid s6na sekka 6elda ja edendada eestis aerutamiskultuuri, rohkem kylastajaid, ja muidugi ka v2ike statistika, siis oleks blogi google otsingus esimesel kohal, praegu on blogi teisel ja aerutaja.ee esimesel

    VastaKustuta
  4. Mitte et siin erilist vahet oleks minu jaoks, et kas üle eesti või mitte, aga praegu saaksid ju niikuinii kõik postitamisõiguse kui nad sooviksid. Või oled sa kedagi selle pärast eemale lükand kuna nad pole tartust?

    VastaKustuta
  5. ei, seda kyll mitte, ikka k6igil on v6imalus kirjutada, saatku ainult oma meili aadress

    VastaKustuta
  6. ma arvan, sama mis marek, et mai tea.. ma küll muidugi ei kujuta ette, millised need muutused siin bloggis oleks aga ma arvan ka, et praegugi pole erilist vahet, kuna kõik saavad postitada ja kommenteerida, kellel vähekenegi soovi on.

    VastaKustuta
  7. Ma arvan, et see laiendamine ei muudaks midagi, narvakatel pole arvutit ega netti, tallinna omad ei oska eesti keelt ja ülejäänud kes tahavad saavad enamus kirjutada :D

    VastaKustuta
  8. Aga kuhu jääb mulgimaa kuningriigi delegatsioon?

    VastaKustuta