Aerulaud.ee

pühapäev, 12. detsember 2010

P2rnu YKE

Kirjutage siia siis oma kommentaarid v6istlusest, kas yletas ootusi v6i l2ks k6ik untsu...


Ma v6in ise alustada.
Ma l2ksin v6istlustele tegelikult suuremate ootuste ja lootustega, just surumise osas, mis j2i saavutamata. 2 min altt6mbega olen rahul kuna pole t6esti 2 kuud seda teinud, paremat poleks saanud tahtagi. L6ppkokkuv6ttes rahule ei j22nud.

Edu k6igile treeningutel ja loodetavasti Viljandis n2eb.

8 kommentaari:

  1. Lühidalt- ei jäänud ka mina rahule.

    VastaKustuta
  2. Lühidalt - ei ole rahul aga ei virise ka. Alttõmbega küll üllatasin ennast. Või jah, tegelt olen pigem rahul ikka võistlusega.

    VastaKustuta
  3. Üldiselt jäin rahule, jooksust ja surumistest ei oodandki midagi erilist, samas tõmbed üllatasid positiivselt. Arvasin et maks tuleb 110 ja 2min jooksul kuskil 80 korduse juurde, nii et igati vahva.

    VastaKustuta
  4. Miks ma pilte ei saa siia panna enam? Mu arvuti süü? -.- viskab mingeid errorit koguaeg.

    VastaKustuta
  5. Kuule paks. :D Ma poleks nii julge su asemel.

    VastaKustuta
  6. mis sa ikka mulle teha saad, ootad 9 kuud ja siis saadad pässi kallale? :D

    VastaKustuta
  7. Ühesõnaga, ole vait! :D Mul oli mure ja praegu on ka. blogi ikka ei taha me pilte. :D

    VastaKustuta