Aerulaud.ee

teisipäev, 11. jaanuar 2011

Palju õnne sünnipäevaks, Marek Koplus!!! (:

9 kommentaari:

  1. Õnnitlused, Marek!
    See on küll ei sobi siia väga, aga mille järgi valitakse välja kõige koostööaldim aerutamisbaas? :D just wondering.

    VastaKustuta
  2. Isanda jaoks oli see puhas au! Kus kohas sellist asja üldse valitakse? :D

    VastaKustuta
  3. Aerutaja kodulehel on üleval:D(seal, kus aasta parimad kirjas) enne seda minu arvates kirjas ei olnud, mina ei mäleta vähemalt..

    VastaKustuta
  4. Täitsa huvitav jah, et mille järgi selline asi valiti ja kuidas just viljandi selle sai :D

    VastaKustuta
  5. äkki on keegi kes oskaks seletada mille poolest viljandi erilisem on kui näiteks narva...

    VastaKustuta
  6. malle hakkasid tiinat kartma väi lihtsalt edvistad seal kergelt:P Palju õnne ka veel siis siia netilehele kah:D

    VastaKustuta
  7. Kartma ikka, vaata kui punane ma juba olen seal ja järgmine hetk ma põgenesin juba :d

    VastaKustuta