Aerulaud.ee

kolmapäev, 6. juuli 2011

EM


Mõtlesin, et võtaks siis võistluse lühidalt kokku. Minu arvates läks seekord Eestil väga hästi, kui vaadata seda, et koondis koosnes 4st inimesest, kellest kaks sai A-finaali ja kaks kindlalt B-finaali. Mis veel siis saaks kui inimesi rohkem oleks.

Sõitudest nii palju, et 1000m olen ma loomulikult kõige rohkem rahul. Andsin endast kõik, mis hetkel võtta andis. Tunne oli sõidu ajal super, kui aus olla siis parim tunne, mis mul siiamaani 1000m distantsil on olnud. Kuid jäi ka koht, mille üle järele mõelda ja proovida paremaks teha. Selleks oleks kolmas 250m. Sai neid vaheaegu vaadatud ja ei oskagi kohe arvata, miks mul seal aeg nii palju kukkus. Vist hakkasin kartma, või on midagi lihtsalt peas kinni. Pmst oli siis nii, et: 1. 250m sõitsin 54sek, 2. 250m 54sek, 3. 250m 1,03min ja 4. 250m 54sek. Põhimõtteliselt on mille kallal tööd teha... Ja veel mõtles Couch Peeter, et võiks lühema aeruga sõitma hakata, et tempot kõrgemale saada, sest minu praeguse tempoga ei olegi võimal
ik kiiremini sõita. Nii et nüüd ma siis üritan vaikselt harjuda ja veetunnetust leida umbes 2-3cm lühema aeruga. Loodan, et harjun kiirelt ja et sellest abi ka oleks !

500m kohta nii palju, et viimased 150m on ikka kole-kole rasked. Nõme oli ikka sõita kui esimesed 300m oled kindlalt esimese kolme seas ja siis tõmmatakse kott korralikult pähe... Kangestumine ei tulnud sellest, et esimese poole liiga innukalt oleks sõitnud vaid vist sellepärast, et kiiruslikku vastupidavust on veel vähe tehtud. Proovisin B-finaalis ka seda varianti, et alguse lasen rahulikumalt ja lõpus hakkan lükkama aga ega see eriti tark ei olnud. Kangestusin täpselt sama moodi ja andsin tänu sellele ka B-finaali võidu ära. Igatahes ise olen ka selle distantsiga väga rahul, sest finaalist jäi väga vähe puudu ja B-finaali võidu andsin enda lolluse pärast ära.
500m B-finaal. 6. vesi

200m kohta ei oska midagi tarka öelda. Lihtsalt ei saanud enda sõidu ega sprindi tunnet kätte. Jõud tõmbest üle ei käinud ja tempot ka ei suutnud anda.
Video 200m poolfinaalist.

Sõitsin täna 2,5km emajõe peal ajale ja tegin uue isikliku rekordi ! :) Parandasin eelmist aega 5sek. Nüüd on PB 10.36, mis omakorda edestab Raigo juuniorite klassis sõidetud selle distantsi raamatus kirjas olevat rekordit 2 sekiga !! Hakkan uue(lühema) aeruga juba täitsa ära harjuma. Vee tunnetusega enam probleeme ei ole ja tempo on kõvasti paranenud. Nagu Peeter ütles siis, 2,5km lõpu tempo oli palju kiirem kui EM-il 1000m lõpus. :D

7 kommentaari:

  1. kas see 2,5 aeg oli mulle mõeldud :D

    VastaKustuta
  2. Võib ka nii öelda. :D Aga, mis sa sellest maasika asjast arvad? saab panna ?

    VastaKustuta
  3. Kaarel mis sa propageerid noorte seas siin joomist ja pidutsemist:D

    VastaKustuta
  4. Tarmo see reklaam on otseselt mõeldud sulle:P

    VastaKustuta
  5. mina ei tea enam kus see koht asub, see aasta pole veel sinna satunud:D vist:D

    VastaKustuta
  6. Ise ei mäleta, nii et vist ei ole siis jah. :D:D

    VastaKustuta