Aerulaud.ee

neljapäev, 15. märts 2012

Sevilla

esimene treeningnädal on nüüd mööda saanud. Peab tunnistama et on selline segaste hetkedega nädal olnud, veepeal olen suuremas jaos, Kaarli lainel tilbendanud, aga ma lohutan ja loodan et see on sellest et sellel ajal kui mina kaks kuud suusatasin otepääl, siis sõitis kaarel tartus trenazööril. Nädala lõpu poole tegelikult läks vaikselt liikumine juba paremaks ka. Ja no Peeter siin üritab ka mulle tehnikat selgeks teha niiet kõik on uus, isegi aer on uus, eelmisest 2 cm lühem. See nädal sai ka kahes trennis 2km seid aja peale sõidetud. Mina võtsin enda ülesandeks torpeedo lainel vastu pidada. Mees paugutas siin nii et paha hakkab, esimene kord sõitsime 4x2000m ja parim aeg Kaarlil oli 7:49 ja minul 7:52 ja sellel päeval oli ilm selline suht tuulevaikne. See vähene tuul mis oli see keerutas, kord vastu kord tagant. Teine kord oli 3x 2000m ja siis jäi Kaarli parimaks 7:45  ja no kuna mina seal lainel hambad ristis olin siis minu aeg 7:47. Sain ka korraliku maks pulsi kohe laagri esimesel 2000m sel. 173 siis, enne laagrit spordiarstil suutsin ainult 164 saada. muidu eluolu on siin tore, elame 4kesi sviidis, kaks tuba meil siin, mina Petsiga ja Kaarel Jossiga, Nastjal on luks värk, täitsa oma tuba. Täna siis puhkasime ja tegime väikese jalutuskäigu linnas. Edasistest plaanidest nii palju et aina raskemaks läheb, intensiivsus tõuseb. Tahaks juba varsti kahese ka ära proovida aga ei tea veel kuna see juhtub. Ilmad on ka siin väga väga soojad, temperatuur siin viludas vahepeal 27ni isegi küündinud:) kui rääkida numbritest siis esimene nädal oli selline:
Aeg: 22h19min
kilomeetrid: 196km

2 kommentaari:

  1. Sina ja Pets nagu vanal heal ajal, kas voodi on ikka ühine??? :D

    VastaKustuta
  2. seekord kahjuks mitte, eraldi välivoodites magame:D aga pead on koos:D

    VastaKustuta