Aerulaud.ee

reede, 23. märts 2012

Sevilla

Teine nädal on ilusti mööda saadetud. Kimbutama hakkas väsimus ja uni muutus sügavaks. Sellest hoolimata pidasime terve nädala ilusti vastu ja kusagil järelandmisi polnud vaja teha.. Ka sel nädalal sõitsime 2000m nagu on juba traditsiooniks on kujunenud. Parimaks ajaks kujunes minu poolt sõidetud 7.40 ja Tarmol 7.53. Ilm oli päikseline ja kerge taganttuulega ehk siis sain ka väheke abi sealt, kuigi peab ütlema, et minek oli siiski vägev. Ehk oli asi selles, et sõidu ajaks olin kaamera ninapeale pannud ja vast oli vaja esineda. Oli, mis ta oli, hea aeg sai sõidetud. Ka Tootsike meil hakkab rammu koguma, mitte ühelgi ajapeale sõidul ei loksunud ta enam laines, vaid kannatas kõik kenasti oma kehaga ära! Üldiselt oli see nädal ikka halb ilm. Esimesed kaks päeva olid sombused, esimesel sadas isegi vihma terve päev.. Teised päevad on olnud küll sinine taevas ja päike aga tugeva tuulega. Jõusaalid on rasked! Ringtreeningud ja väga lühikeste puhkustega. Kõige raskem neist oli 50 mindine jõusaal, mis oli jällegi ringtreening kõigest 25sekiste vahedega. Kui veel teisipäeval sai Tarmo öelda, et ma olen kui mees teiselt planeedilt siis kolmapäevase trenni tulemused kopeerin ma joosepi blogist:

Uskuge või mitte, aga Tarmo suutis võimatut ja sundis siiani võitmatuna püsinud Isand Kaarel Alupere alistuma. Eilses 1000m kontrollsõidus õnnestus Tarmo aKa Toriseja Tootsil Kaarlile sekundiga ära panna. Seekord oli võiduks vaja sõita aeg alla 3:50, mis Tarmol suurepäraselt õnnestus, Tarmo aeg oli isegi 3:49. Teise 1000m sõidu ajal pidi Tarmo tunnistama aga nappi kaotust Kaarlile. ,, Mul ei olnud võimalik see lõik Kaarlit võita, mingid sõudjad tõllerdasid ees, ma pidin neist ringiga mööda sõitma ja sinna mu sekund läks '', lausus Tootsi. Kolmanda 1000m ajal Tarmo aga kangestus täielikult ja pidi tunnistama juba suurt kaotust Aluperele.

Isand Alupere ja Tarmo Toriseja võitude arvud 2000m.

26:0

Isand Alupere ja Tarmo Toriseja võitude arvud 1000m.

2:1

Ühesõnaga ka minu jõud hakkas raugema ja sõitsin 1000m sama ajaga või isegi sekund aeglasemalt kui parimatel päevadel sõitsin 2000m esimest poolt. Tegemist oli küll kerge vastutuulega aga ajad pole siiski märkimistväärsed. Laagrielu läheb nagu ikka, äratus kell 7.45, kolm korda päevas saame süüa ja kolm korda päevas käime trennis. Ülejäänud aja passime toas rammu kogudes. Linnapeal ei viitsi enam väga joosta ja ringi vahtida. Korra käisime ka kaalupeal. Mina olin 92 ja Tarmo 94. Varsti võib juba vaata, et loota, et kahesesse üheskaalus mehed istuvad. :)Kahesest nii palju, et me ei ole suutnud veel otsustada, kuna ja kui palju me sõidame seda. Eks asi takerdub ka selle taha, et me pole suutnud veel kahest omale muretseda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar