Aerulaud.ee

pühapäev, 16. oktoober 2011

Huvitav nädal:)

Teen siis olnud nädalast jälle kokkuvõtte. Kõik algas sellega kui mu mailboxi potsatas kiri Petsilt. Kirja lahti võttes jäi esialgu suu lahti, et kas tõesti nii palju trenni. Aga tänaseks võin öelda et olen elus, ja tegelikult ei olnud asi üldse nii hull, kuigi tunne on selline et võiks püsti ka magada :D Intensiivsus oli muidugi madal treeningutel aga pikkust oli omajagu, lisaks oli minul igal hommikul vaja veel jooksmas ka käia. Nädala lõpupoole oli lihas juba väsinud ja pulsi üles saamisega tõsised probleemid, pidi päris korralikult sõitma et pulssi 110-120 vahel hoida. Päris huvitavad olid ka piduriga trennid mida oli kaks see nädal, trenni lõpus oli mõnus rammestus üle keha. Jõusaali kohta ei oskagi midagi hetkel öelda, sai siin maksimumi proovitud teisipäeval niisama nalja viluks, esimene kangi katsumine minu poolt selle hooaja sees, 125 kg läks rinnalt ülesse suure punnitamise peale, usun et areng peaks suht kiire olema ja varsti läheb 145 ka taas ülesse. Kaarel meil muidugi on eriti tubli lükkas samuti 125 ja 130 oli ka tegelikult üleval, näpuotsaga ainult aitasin teda, aga nii see kahese meeste asi on et peab natukene teineteist aitama:) Ei saa ka märkimata jätta seda et Petsil oli 120 kg raskusi jõusaalis:D See oli minu elu jooksul esimene kord kui Petsist rohkem surusin, loodan et mitte viimane kord:) Nüüd siis on edasine plaan lihtne, täna õhtul lebotan niisama, homme magan terve päeva ja teisipäevast peab jälle panema hakkama.

Väike kokkuvõte ka siis minu nädalast:
treeningaeg: 31h 40min
trennide arv: 21 korda (6 korda jooksmist, 3 korda jõusaali, 12 veetrenni)
jooksu kilommetreid: 55km
veepeal: 201km

Elu on lill;)

3 kommentaari:

  1. Niiiiii palju tunde nädalas? Ma pean petsiga rääkima, sa saad veel tugevaks nivisi. :S

    VastaKustuta
  2. Kaarel, kus on sinu kokkuvõte? Hea on lugeda, ehk hakkab mõni veel kirjutama

    VastaKustuta