Aerulaud.ee

esmaspäev, 17. oktoober 2011

Trenn

Esmaspäeval oli puhkepäev ja me käisime Petsiga kalal. Saime 5 ilusat haugi. Õigemini Pets sai, sest millegi pärast kandus minu algaja õnn kõik temale. Aga igatahes väga vinge ja tore tegevus, peab veel minema kui võimalus on. JA SIIS, suurim ja meeldivaim sündmus oli see, et TOOTSI tuli Tartu minuga trenni tegema!!! Ülimalt hea, sest karta on, et seltsis segasem ja nüüd on vähemalt kellegagi koguaeg rammu katsuda. Tõenäoliselt üks parimaid viise edasi arenemiseks!

Imekombel külastas see nädal ka väsimus mind mõnel päeval. Kui viimasel ajal olid 20-25km otsad juba harjumuseks saanud, siis see nädal pidi millegi pärast pingutama, et veepeal ühe fake naeratuse Tootsile teha, kui ta juhtus küsima, et kuidas tunne on. Tegelikult ma ei häbene nõrkust ja tunnistasin ka Tootsile oma valusi. Alguses ei lubanud seisus Tarmol lainepeal sõita aga lõpuks kadus ka see hirm ja loomulikult oli ta meeleldi nõus mind abistama. Mitte, et ma ei jõuaks temaga koos sõita või kõrval või teda vedada aga meil see suur pulsi jälgimine ja siis on hea üksteist abistada. Muidu võib kohati pulsi ja kiiruse vahe liiga suureks minna kui maru loksuma peab.. Näiteks võib tuua, et kui 120 ja alla pulsiga saab 9,5-10km/h emajõel ülesvoolu hoida siis on hea. Kahjuks sai mul riboksiin ka juba otsa, nii et nüüd on see pulsi hoidmine vähe keerulisem. Arvasin ka seda, et olen piduri trennidega ära harjunud, kuid eksisin. Reedel olin omadega ikka päris surnud. A need trennid on head, siis ikka pärast on tunda, kuidas kõik õigesse kohta läheb. Kui kellelgi peaks külma ilmaga müts koju ununema, siis pikk craft rätiku põhimõttel ümber pea panna töötab väga hästi!

Rõõmu teeb ka see, et minu arvates, on mul praegu rohkem jõudu kui eelmise aasta talve keskel. Isegi uue rekordi surusin juba praegu, enne talve, kuigi pole raskemat kangi teinudki veel. Parandasin enda rekordit 5kg, ehk nüüd on selleks 125kg. See 130kg, millest Tootsi rääkis, läks ta kerge puudutusega ülesse küll, aga keda ma ikka petaks, peale iseenda, kui selle katse oleks ära lugenud. Jõusaal on üldse üks tore koht, ainult laup. õhtune kipub selliseks niisama kangi kõigutamiseks ja jutu ajamiseks, mitte normaalse trenni tegemiseks. Sain oma Animal Pakid ka see nädal kätte. Siiamaani tundub päris asjalik toidulisand olevat. Kuulsin Petsilt täna, et ei peagi enam väga kaua ootama, et Hispaaniasse Aafrikatuulte rüpesse trennis saaks tegema minna. Nagu ma aru sain, siis novembri keskel sõidame Tarmoga Sevillasse, can't wait!!! Kooli kommenteerida, siis esimene periood saab vaheaja algusega läbi ja siiamaani olen suutnud kõik kontrolli all hoida. Loodetavasti suudan ma samamoodi ka jätkata.



10.10-16.10 2011

11okt teisp 15km sls 110-120 + jõusaal
12okt kolmap 20km sls 120-130 6x10/5 piduriga
13 okt neljap 15km sls 110-120 + jõusaal
14 reede h. 14km sls 130-140
õ. 22km sls 110-120 4x20/5 piduriga
15 okt laup h.22km sls 110-120
õ. 14km sls 130-140 + jõusaal
16 okt pühap h. 25km sls 110-120
õ.15km sls 120-140
17okt esmasp puhkus


Tarmo 31-le treeningtunnile pole mul midagi vastu panna. Hetkel veel ei tee nii palju hommikuti, et sammu suudaks hoida. Nii et minu piiriks jäi see nädal 19-20 tundi ja 155+ km.
Olen teist nädalat üritanud juba EM-i 200m poolfinaali videot siia ülesse ja nüüd see lõpuks ka õnnestus.



Tuli veel meelde, et laupäeval tegime paar harjutust jõmmis ja siis hakkasime jõudu katsuma süsta trenazööri peal. Tulemus oli selline, et sprindis olin ma kõige vägevam ehk siis suutsin parima tippkiiruse tõmmata. Proovisime ka 500m parimat keskmist aega tõmmata ja selles jäin ma kristjaniga viiki. Tulemuseks oli 1.28. Tarmo kohta võin öelda, et arenguruumi veel on ja Pets saab niisama andeks, sest ta on siiski treener, ma peangi teda võitma!
There is no glory in practice, but without practice, there is no glory!!

4 kommentaari:

  1. Kirjutasin väga unise peaga, aga vast sai enam vähem

    VastaKustuta
  2. väga hea on, aga sa pane see video youtube'i
    ma võin näiteks teha blogile konto ja sulle paroolid anda, siis saad sinna video panna.

    VastaKustuta
  3. Ma alustasin ka siis, kuid enda blogis.

    VastaKustuta