Aerulaud.ee

reede, 9. juuli 2010

Markeli laager Saadjärvel

Laager algas 2 nädalat tagasi laupäeval, ma ei mäleta täpselt mis kuupäev siis oli, aga algus oli võimas. Kõigepealt ootasime pärast laupäevast trenni baasis transporti, et paadid saadjärvele saada. Meil olid raamid ka olemas, Kaarel laenas (suur tänu talle) need olid küll ise tehtud aga meie arvates (minu ja Beriti) sobisid väga hästi. Aga kui meie transport kohale jõudis, siis selgus, et neid raame pole võimalik BMW X5 panna, õigemini võimalik oli, aga siis oleks reelingud ära rikkunud, niisiis pidime midagi muud välja mõtlema, kuidas viia, sest baas oli juba kinni. Lõpuks jõudsime sinnani, et panime paadid auto salongi, nad rippusid küll oma poolteist meetrit üle serva, kuid korralikult kinni, sai paadid ära viia.

Mõtlesime kohe esimesel päeval ära proovida järve mõnud, kuigi need eriti kaua ei kestnud. Järvel oli laine, mis algul tundus üsna selline rahulik, laine murdus küll aga midagi hullu ei tundunud. Kui paati sai istutud siis sain aru, et laine on suurem kui Harkul kogetud, põrkas ka kaldast korralikult tagasi nii oli sama tore tunne kui sõita Harkul esimesel rajal. Tegin väikese ringi nö. ellujäämisringi ja sellega oli see trenn ka lõppenud.

Edasi oli veel paar päeva sellist väiksemat lainet nii 20-30 cm, aga mida päev edasi seda vaiksemaks ilm muutus ja teisel nädalal oli ainult ühel päeval laine ja seegi ulatus vast maksimaalselt 30-ne cm-ni. Vahepeal käisin paar korda linnas ka trennis Kaspariga kahest sõitmas, aga muidu oli täitsa laagri moodi. Mis muidugi mulle meeldis oli see, et trenni kellaaega sai ise valida ja nii oli meil esimene trenn kell 9.00 hommikul ja õhtune trenn ei alanud kunagi enne viit. Üritasin isegi paar hommikut hommikujooksu teha ja pärast ujuma minna, aga kui jooks tehtud ja vette pidi minema siis... Väga vette ei tahtnud minna kuna vesi oli üsna külm. Mõtlesin, et kui kohe kiiresti krooli hakkann ujuma siis pole midagi hullu, aga nii kui vette hüppasin ja ujuma hakkasin oli kops koos tahtsin väga veepeale saada, kogusin ja proovisin uuesti aga ikka sama, lõpuks lõin käega ja ronisin välja, sellega minu ujumised ka selles laagris lõppesid.

Sellega lõpetan oma pajatused praegu, kui midagi meelde tuleb siis lisan...

1. Saadjärvel näeb vees kalu nagu akvaariumis, minu mälu järgi oli seal päris kõhe sõita, kui põhja kogu aeg näha on =) Aa ja purjetajad tolknesid ka alati jalus :)

VastaKustuta
  2. põhja on jah 3m näha aga sellega harjus ära, kas sa sõitsid seal jahtklubi juures?

3. Kunagi sõitsin ma kogu järve läbi, aga see oli ammu =)